Sinoć je porečka Eufrazijana ugostila mladog i iznimno darovitog gitarista Maka Grgića iz Slovenije, čijim je uspješnim koncertnim nastupom zaokružena ovoljetna koncertna sezona.
Program je počeo Toccatom br. 6 i Gagliardom br. 5 J. H. Kapsbergera pokazavši senzibilnost i savjesnost koncertantne pripreme. Uslijedila je Ciaccona G. Zambonija, dok je temperamentnu izvedbu, ritamsku razigranost i poseban glazbeni senzibilitet pokazao skladbom Toccata španjolskog skladatelja J. Rodriga, čija djela rado izvodi.
U sljedećoj glazbenoj numeri pridružila mu se gošća večeri, sopranistica Korana Terešak izvevši She Never Told Her Love, Hob. XXVIa: 34 i Piercing Eyes, Hob. XXVIa: 35 J. Haydna. U nastavku programa čuli smo Tri hrvatska plesa (Rodrigo u Zagori, Zvona sv. Duje, Pjesma i ples) A. Čagalja što je odsvirao poletno, zadivljujući prisutne iskrenošću, dojmljivom tehnikom te istančanim smislom za muzikalnost.
Darovitost i usađenu ljubav za svoj instrument pokazao je izvedbom Suite venezuelana (Registro, Danza Negra, Cancion, Vals) A. Laura, a za kraj koncertnog predstavljanja odsvirao je iskrenim žarom Sonatu (Allegro moderato, Minuetto, Pavana triste, Finale) A. Josea, čime je izmamio dugotrajni pljesak oduševljene publike. (D. CUKOLA ZENERAL, snimio M. Mi.)